[Kraftwerk.HU] TdF 2003 Spanyol - lusta ralfi

activer kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 23 Jun 2003 11:28:45 +0200

> simán. meg a lusta is akit annyit szidtunk. de most kezdünk megbékélni.
Mindig is lusták voltak, egzisztenciális nyomás alatt sohasem álltak.
Ralf pedig a THE MIX idejére teljesen kiégett, ennyi, szerintem a
Electric Cafe-t is nagy izzadsággal tudták összehozni. Várjuk meg az új
albumot, remélem, hogy ez eltelt 17 év elég volt az újratöltődéshez, bár
egy majdnem 56 éves ember nem lehet annyira ambíciózus, mint egy 25-30 éves.
Lehet, hogy az EXPO-s időszakot már "business" szakasznak tekinthetjük?
Jó nevük van, bizonyítottak. Felkérésre (EXPO 2000 GmbH, 100 éves TDF)
megcsinálnak mindent, ha felkérik/megfizetik őket, de önállóan már nem
nagyon mozognak.

-activer