[Kraftwerk.HU] Re: TdF 2003 Spanyol

activer kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 23 Jun 2003 13:14:16 +0200

> - Most meg bedurciztál...
>
> Na de meg ne sértődj...

Durcizott a fene! Nem tudom miért van az, hogy amikor valami kis erősebb
eszmecsere kerekedik -- "hatalmas" téttel a háttérben -- a listán, akkor
rögtön attól tartunk, hogy a másikat megsértjük?
Te Bartos hatását jelentősebbnek érzed, mint amekkorának én látom, ennyi.
És folytatva: a Kraftwerk alapvetően mindig is egy duó volt, a
munkáltató R&F, a mindenkori többiek csak alkalmazottak, és kutya
kötelességük, hogy mindent megtegyenek a banda sikeréért. Bartos egy
kimagasló zenei munkás volt, minden megtett a kiváló termékekért, és úgy
látom, hogy most önálló vállalkozóként nem igazán eredményes.

-activer