[Kraftwerk.HU] Re: TdF 2003 Spanyol

activer kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 23 Jun 2003 13:39:44 +0200

> Idegesít, hogy egyedül is előadja a szerzeményeket...
Engem meg az idegesít, hogy a 91-es failure felvételen (CW-be kezdenek
éppen) MINDEN leáll egyszerre, szóval kamu az egész cucc!
A másik: LoviGabi-tól lehúztam a Bartos féle performance-ot, iszonyú
kiváncsi voltam, hogy Bartos mit produkál a KW számokból, és nagyot
csalódtam! Az ilyen zenére szokta youwine mondani, hogy kb. 200 db-ot
lehetne belőle eladni a TESCO-ban (tudod, ott a 300 Ft-os CD-k között.)

> De előtte és utána más a Kraftwerk...
Ez így van. Mindenki hoz és visz valamit, de a nagyfőnök és Herrn
Kraftwerk maradnak.

> Persze, hogy Ralf és Florian a két tröszt...de Bartos csinált robotzenét.
Szerintem meg Ralf a RA és a TEE után vette erre az irányt, de ez nem
volt igazán tudatos.

> Amúgy az igazi motor Emil... (így jön a képbe...)
Na ez új gondolat, tényleg érdekel a kifejtésed!

> Ha akarnám, megsértődnél...
OK, ha télen lesz levlista találka és eljössz, akkor kimegyünk hátra a
hóba...

> A Numbers-t nem hallottad a rádióban akkoriban??
> Sokat ment...
De, megvolt lemezen.

-activer