[Kraftwerk.HU] szvsz

IKR Rt. Kecskemét kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 24 Jun 2003 10:36:54 +0200

Most akkor jó volt, vagy szar seggrángatás???

----- Original Message -----
From: "Powerplant" <btokraftwerk.hu>
To: <kraftwerkobarcodesender.com>
Sent: Tuesday, June 24, 2003 10:29 AM
Subject: [Kraftwerk.HU] szvsz

bartos kw nélkül olyan mint dávid DM nélkül: 0.

az évek során megszerzett hírnév és retró.
mindkettőnél.
(előbbinél a retró dominál, utóbbinál matyóhímzés a háton
+ seggmozgás a szokásos guminaciban amire sikítoznak a kislányok)
magától nem tudott volna eljutni sehová sem. kell az a múlt...

101es dm pólók, szokásos fekete dm cuccok...
bartosnál piros ingben mennénk...

NA de majd kiforrja magát a dolog ha úgy adódik. még lehet hatalmas
szólókarrier vár dávidkánkra.
öszintén szólva nincs kedvem martinkát hallgatni mint főállású dm
énekes...

a p_cs_ba: utoljára vettem ülőjegyet... nem engedtek le!
eddig mindig úgy voltam hogy a legolcsóbb jegy és majd helyezkedünk
(hátul ahol nincsenek lehet pörögni). igaz most drágább jegyet vettem,
legalább jó is volt a rálátás...
gondolkodtunk az áttörésen: csak szaladni kellett volna és elvegyülni...

Magyar Kraftwerk levelezőlista
kraftwerkobarcodesender.com
http://www.kraftwerk.hu/levlista