[Kraftwerk.HU] moog

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Fri, 27 Jun 2003 15:44:30 +0200

innen:
http://www.absolute.hu/news.php?id=328
" kis hazánkban a jelenlegi mércék és pénzügyi helyzett
miatt kialakult igencsak igénytelen zenei iparnak
köszönhetően a brutális szoftveres felhasználás
előtörésével is vannak akik a csábítás ellenére is
borzasztó áldozatot hoznak: ez szívszerelem- ép ésszel
megmagyarázhatatlan dolog. "

_ha_esetleg_ tudnék zenélni:
hogyan lehetnék annyire csöcsög igénytelen b+ hogy az éves
fizetésem nem költeném rá... b+ nem értem b+...

elfogadható szinten tudok autót vezetni. viszont tényleg
baromira igénytelen vagyok mert nem 600as merdzsóm van.
pedig csak borzasztó áldozatot kéne hozni...

kicsit így éreztem ezt a cikket.