[Kraftwerk.HU] moog, bartos

super surrexit kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 29 Jun 2003 12:39:36 +0200 (CEST)

   Thomas!

 Mosmá érteni vélek dolgokat a levlista körül, csak épp a működését
nem. Mé kapok én mindenféle leveleket melyek nagy
összefüggéstelenséget mutatnak velem, néha még egymással is?
Olyan  a levélfolyam mintha belécsöppentem volna egy levelezés
közepébe melynek az elejéről maradtam le.... Mindegy, a Kraftwerkkel
kapcsolatban elég müvelt vagyok már inkább az új lemeztől fosok.
Biztos nem lesz olyan mint rég. Egyébkéntasszem valami videót keresel
nem? Rengeteg Kraftwerk videot kapni a neten. Az Elektrik Music
mindhárom maxija megvan nekem CD-n. Üdvözít: Tibor