[Kraftwerk.HU] Re: [Kraftwerk.HU] Re: Björk

kraftwerkobarcodesender.com kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 11 Mar 2003 17:31:07 +0100 (CET)

> Latta valaki Bjorktol a Tancos a sotetben c. filmjet?
Ha azt mondom, hogy imádom Björköt, az vajon elég kifejező? Naná,
hoyg a Táncos itt pihen nálam divxben, és ha lesz zsetonom, akkor ez
lesz a köv. DVD, amit megveszek. Kár, hogy a környezetemben
mindenki egy rikácsoló csirkének tartja. Bár a lakótársam néha
elismerően bólintott 1-2 számra, de hosszú távon ő sem bírja elviselni.
A vicc, hogy többek között én azért szeretem, amiért mások nem bírják
elviselni.

Üdv
YoungOld