[Kraftwerk.HU] Big day out - Robots velemeny

IKR Kecskemét kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 17 Mar 2003 08:07:28 +0100

Hát ez nem így van!! Elég királyul szólt minden Párizsban!! Ezek a
felvételek meg sem közelítik. Szóval éloben ég és föld!!!
Egyébként ok addig éltek, ameddig megismertették a nagyközönséggel az
elektronikus zenét. Ma már mindennapos, így az o küldetésük végetért. Ebben
voltak ok nagyok: az elektronikus zene osatyjai. És ha még mindig eljárnak
koncertezni, annak csak örüljünk, mert van még lehetoségünk hallani róluk.
:-)))

Forever KW!!!

Üdv: Deph

----- Original Message -----
From: "Szathmari Gabor" <gszathmariomailbox.hu>
To: <kraftwerkobarcodesender.com>
Sent: Sunday, March 16, 2003 8:32 PM
Subject: [Kraftwerk.HU] Big day out - Robots velemeny

Sziasztok!

Megneztem a LoviGabi-fele Big day out-os videot, es nagyon el vagyok
keseredve:
Az egesz zene nagyon gaz! Teljesen erotlen, rossz, elvezhetetlen. Most, hogy
a studiot nem hurcolasszak, csak a 4 laptopot, az is gaz. Ennyi erovel eleg
lenne 1 CD lejatszot elvinni a koncertre, benyomni a CD-t, ok meg hatul
kaveznanak... Ami gaz, az az hogy meg mindig a Robotsot (es a tobbi
repertoarjukat) jatsszak: nezzetek meg ezt a videot, majd a Robots eredeti
videoklipjet (22 ev, nagyon megoregedtek). Szerintem meg 20 ev mulva is ezt
fogjak jatszani, csak mankoval meg tolokocsival (es CD-vel termeszetesen).
GAZ ! GAZ ! GAZ !
A Kraftwerk halott '86 utan! GAZ !

Udv

--