[Kraftwerk.HU] waldorf

Szöllősi János kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 17 Mar 2003 11:37:46 +0100

Mi szól fizikailag: A hangkártya által generált hang. Vannak ugye a szoftverszintik amik virtuálisan úgy viselkednek, mint a vasak. Eddig tiszta, igaz? Én azt hiszem, hogy KW nem a szoftverszintik által generált hangokat használják, hiszen nekik töménytelen mennyiségű saját maguk által generált vasuk van, ami alapban jobban szól, mint bármelyik bitgyár...

A kw jól emléxem a doepfer céggel kötött szerződést, de nem tudom mennyire reklámízű ez a dolog...

Prophecy

-----Original Message-----
From: activer [mailto:activeroelender.hu]
Sent: Monday, March 17, 2003 11:24 AM
To: kraftwerkobarcodesender.com
Subject: [Kraftwerk.HU] waldorf

Zenésztagok! Nem tudok zöldágra vergődni ezen a Cubase VST dolgon. Mert
ez ugye csak egy szoftver (MIDI Sequncer + Studio). Ez fut a Sony
VAIO-kon. Ez OK. De mi szól fizikailag? A steinberg.de-n olvastam, hogy
ők leginkább a Waldorf szintiket javasolják a Cubase-hez. Szóval a KW is
ezeket a Waldorf-os (német) vasakat használja?

-activer

Magyar Kraftwerk levelezőlista
kraftwerkobarcodesender.com
http://www.kraftwerk.hu/levlista