[Kraftwerk.HU] Re: waldorf

activer kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 17 Mar 2003 12:27:13 +0100

Szöllősi János wrote:
> Mi szól fizikailag: A hangkártya által generált hang.
ez OK. De tudsz valamit arról, hogy a KW digitalizált mintákat játszik
le, vagy ott helyben generálják a zenét "vasból"?

> Vannak ugye a szoftverszintik amik virtuálisan úgy viselkednek, mint a vasak. Eddig tiszta, igaz?
Ühüm.

> nekik töménytelen mennyiségű saját maguk által generált vasuk van, ami alapban jobban szól, mint bármelyik bitgyár...
Most akkor mi van? Nem Doepfer, nem Waldorf, hanem amit Florian
összeforrasztott? Ezt nem tudom elhinni manapság, a CW idején még
csak-csak sok-sok segítővel (l. a CW hátsóborítót). 87 körül én is
építettem "saját" hangszereket (l. A.J. Flind - Egyszerű áramkörök
elektronikus hangszerekhez - miniorgona és elektronikus dob fejezetek),
hát ezek "olyanok" is voltak. A Rádiótechnika 82-es és 83-as
évfolyamaiban dobgép hegyek vártak a megépítésre, sőt a Hobbi
Elektronikától 87-88 táján komplett "szuperdobgép" egységcsomagot
lehetett rendelni, de elment tőle a kedvem az előzetes tapasztalatok
alapján... Azt elhiszem, hogy Florian izlésének megfelelően mondjuk a
Doepfer előállít "tribute to kraftwerk" típusú, enyhén módosított
szériaszintiket.

> A kw jól emléxem a doepfer céggel kötött szerződést, de nem tudom mennyire reklámízű ez a dolog...
OK. De akkor nem tudunk erről semmit pontosan? (típus, ilyesmi)

-activer