[Kraftwerk.HU] gb

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 6 May 2003 18:30:01 +0200 (CEST)

Jaja:)))
Régen olvastam már a vendégkönyvet, hát most belelapoztam. A 128-
as számú emberkét (Brap) én küldtem a honlap címére a DC++-n való
találkozás után (asszem már írtam róla). Örültem, hogy beírt. Szóval
megy a promoting, ha látom, hogy van rá vevő:)))
Tetszett a 115-ös hozzászólás egy részlete is:
"I got your web site address from a bootleg CD of the Paris concert of
the 25th September. "SEE YOU IN BUDAPEST"."
Tisztára olyan volt, mintha ki lenne adva mint bootleg:)) Olyan fura
érzés. Kellemes...
A George Lucas meg Gladiátoros Robot dolgokat nem is tudtam. Az a
video jó lenne. Na, tessék olvasni a vendégkönyvet is, népek, jó az!

> http://kraftwerk.hu/gb/index.php
>
> -> Eintrag / Entry 134. bejegyzés

Üdv
YoungOld