[Kraftwerk.HU] tali

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 17 May 2003 22:40:28 +0200 (CEST)

Nnna. Ez is megvolt. Ez is jó volt. Ezen is kevesen voltunk, de már
többen, mint kevesebben. A képek jók lettek, meg hát milyen gyorsan
felkerültek:))) Szerintem több ezer magyarországi rajongó igényei
lettek kielégítve ezekkel a képekkel. Sok fan szerette volna már látni
Youwine-t éneklés közben, meg engem a tévében, stb. Amúgy marha
jól éreztem magam, köszönöm a tali meghívást! Remélem kifejlődik
ebből valami. Amennyit prüntyögtünk a cuccon, legközelebb össze is
tudnánk dobni azt a bizonyos 1%-ot. Ralfiék beleadnák a 99%-ot
(lelkesedés formájában), mi meg az 1%-ot (munka és szorgalom
formájában). Vagy fordítva van?!:)))

Üdv
YoungOld