[Kraftwerk.HU] Re: Re: lemez

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 18 Aug 2002 16:29:20 +0200

From: "activer"
Sent: Saturday, August 17, 2002 10:13 AM
Subject: [Kraftwerk.HU] Re: (no subject)

> Én nem lettem zenész, de ha két hónapot szánok egy szám kiötléséhez,
> akkor is 2-3 év alatt (az ötletek felének eldobása mellett) összeáll egy
> "tökéletes" album. Csak akarni és dolgozni kell rajta. A zsenit 99%-ban
> a szorgalma különbözteti meg az átlagtól.

szokás szerint jól leteremtetted a srácokat :-)

valóban ki lehetett volna adni valamit régesrégen.

szerintem az idő és a minőség (relatív) teljesen független.
pl a bonanzának minden évben kellett albumot készíteni
mivel szerződésük volt. 1 ideig jól ment... aztán érződött
hogy már csak a muszály hozta ki az utolsó 2őt...
míg tetszett mindenkinek - frankó volt mivel évente lemez,
buli, fanta, miegymás. de amikor nem tetszett... csak a kritika.

személy szerint nem háborgok, de lehetett volna tényleg valamit
kiadni, hiszen rengeteg fanatikus van akiknek csurog a nyála (nekem)...

lehet hogy nagy dobásra készülnek - de tartok tőle. nem a magam részéről
hanem hogy milyen kritikát fog kapni. manapság nem tudják azt a stílust mint
régebben. lehetetlen. nomeg mi lenne az új album témája? miről szólna?
eddig mindig volt valami téma, 1 előrelátás, jövőbeli kép, modern felfogás
stb.
de most nemtom elképzelni vajon mi mondanivalója lenne ebben a világban.
vajon milyen jövő lenne a témája?

> Hallgassátok meg pl. a kalózokon hallható "Luton" kódnevű számot. Ez
> zeneileg igen csak egyszerűcske, nem? (Nem akartam más szót használni.)

a többi is egyszerűcske. pont hogy zeneileg. arról van szó hogy mennyire
ragadja magával a hallgatót. (fűde nyálas szöveg :-) )
na itt attól félek nem fog bejönni a sokaknak ahogyan korábban ugyan
azoknak.
de manapság már minden házban más 'zenét' lehet hallani, könnyebb válogatni.
és nehezebb egyedit alkotni.
azért egyedi lesz az új tutira! bízunk benne! bízzunk benne!

ha morcosnak kéne lennem - inkább a koncertek miatt lennék morcos.
mégpedig:
tudom hogy milyen sorrendben előadott meghatározott számokért fogok
utazni 3000km-t... annak ellenére hogy minden koncert más (ami hallaccódik
a kalózfelvételekből, 'élö' - amiről már beszéltünk) lehetne már
változtatni.
pl átírni, komponálni, másik számokat előadni stb. 91 óta ua megy...

na mára ennyi.