[Kraftwerk.HU] Re: lemez

activer kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 19 Aug 2002 07:49:47 +0200

> lehet hogy nagy dobásra készülnek - de tartok tőle. nem a magam részéről
> hanem hogy milyen kritikát fog kapni. manapság nem tudják azt a stílust mint
> régebben. lehetetlen.

??? A kritikáért miért Te aggódsz? Meg olyan sokat számít a kritika?
Lényeg a közönség: ha nekik tetszik, minden OK. A komolyzenében sok
olyan példa van, hogy a kritika megbuktatta mondjuk az illető operát,
mégis a mai napig játszák nagy sikerrel.

> nomeg mi lenne az új album témája? miről szólna?
> eddig mindig volt valami téma, 1 előrelátás, jövőbeli kép, modern felfogás
> stb.
> de most nemtom elképzelni vajon mi mondanivalója lenne ebben a világban.
> vajon milyen jövő lenne a témája?

Háááát, ez marha jó! Nincs téma??? Íme néhány:
- környezetvédelem, környezeti katasztrófák
- globalizmus
- helyi (vallási) háborúk
- demokrácia, szabadság Európában
- Internet, információs társadalom
- terrorizmus

Ez pont hat album. Álljanak neki!
Abban a régebbi kw topicban pletykálta valaki, hogy a "készülő" album a
"NETWORK" kódnevet kapta.

> a többi is egyszerűcske. pont hogy zeneileg. arról van szó hogy mennyire
> ragadja magával a hallgatót. (fűde nyálas szöveg :-) )

Igen, ez igaz. Erről is kéne egyszer beszélnünk, hogy mitől szól úgy a
KW. Igazán bonyolult zenei megoldásaik tényleg nincsenek, de a
kompozíció (vagyis a szám egésze) mégis jó. Erre kiváló példa az
Autobahn szám. De ezt a Luton-nál nem érzem, na tudom, hogy ez csak demo
lehetett.

Szerintem az expot le fogják nyomni.

-activer