[Kraftwerk.HU] ez is az is

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 28 Aug 2002 03:18:49 +0200 (CEST)

Elég sokat termeltetek ma, volt olvasnivalóm (persze így a
jó)...

Powerplant:
~~~~~~~~~~~
> könyvtárban még nem láttad?
> merakkor -> scan idevágó pages aztán send nekem.
> contakt szerzők -> kopi honlap
Nem láttam:( Hogyévan: elég rossz a memóriám, úgyhogy
nemtom, de pár ezrest elkértek érte. Nem tom. Dabas okt. 12
szerintem oké lesz (for me).

activer:
~~~~~~~~
Nekem van mobilom, valószínűleg el is viszem, szívesen
vásárolgatok, még ha másnak lesz is:))) (Illúzió miatt).
Ennek részleteit majd később vesd fel to me, majd koncert
előtt pár nappal.

"Sörösök":
~~~~~~~~~~
Jelentem, én sem utálom a sört:))) Szerintem ha kint lehet
a boltban olcsón kapni, akkor nincs értelme hurcolni. Pont.
De tessék megkérdezni Wágner urat az Indexen, fogadok, hogy
azonnal vágná, melyik országban mennyi:)))

Everybody:
Talán szerdáról csütörtökre virradó éjszaka tudok még
netezni, így válaszolni is ide, de utána legközelebb lehet,
hogy csak hét elején. Addig néma levente leszek.

Üdv
YoungOld