[Kraftwerk.HU] Dirk Matten

activer kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 28 Aug 2002 12:43:21 +0200

Aki figyeli a nemzetközi levlistát, gyakran találkozhat Dirk Matten
hozzászólásaival. Ő volt az, akit tavaly próbáltam egy kis pletykálásra
rábírni, ugyanis elhintette azt az infót, hogy Ralfnál, a Kling-Klang
Studióban járt, valamiben segített nekik.

Ezen a linken (sajna németül) biztosan érdekes dolgok vannak, de
mindenesetre, ha a "Der erste Kraftwerk- Sequenzer, von Matten &
Wiechers" -re kattintotok, akkor a felugró ablakban szerepel a TEE hátsó
borítója, amin a KW tagok alatt az ő neve is szerepel.

http://www.elektropolis.de/ssb_vorgeschichte3.htm

U.i.

Dirk vendégkönyvében szerepel egy bejegyzés:
Z Z Z Z Z Z
.
...new crash site...
If you love Kraftwerk you maybe like ZZZZZZ...
http://www.zzzzzz.nu

De ne készüljetek semmi Kraftwerkesre, nem is értem, hogy merészelik...

-activer