[Kraftwerk.hu] Negatív válasz Karl Bartos-tól

kraftwerkobarcodesender.com kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 02 Jun 2002 00:28:54 +0200

Nos, kedves Barátaim, szerettelek volna meglepni Benneteket a lista
indulásakor. (A dolog annyira titkos, hogy még PP-nek sem említettem.)

Szóval pontosan kettő héttel ezelőtt írtam egy levelet Bartos-nak, hogy
-magyar származású ex-kraftwerk-esként- írjon pár ajánló szót a magyar
listához. Ez baromai nagy ajándék lett volna nekünk.

Ma megérkezett a válasza, az ügyintézőjén keresztül:

thank you for your interest. Unfortunately I have to dissapoint you but
Karl
Bartos feels he is not in the position to talk in the behalf of the band

called Kraftwerk. Anyway,  we wish you good luck!
Kind regards,
Bettina Michael
-KB Direkt Management-

Sajnálom :-((