[Kraftwerk.hu] Re: [Kraftwerk.hu] Negatív válasz Karl Bartos-tól

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 2 Jun 2002 09:53:10 +0200

> Szóval pontosan kettő héttel ezelőtt írtam egy levelet Bartos-nak, hogy
ez yó.

> -magyar származású ex-kraftwerk-esként-
erre mi a bizonyíték? a fél világra rá lehetne húzni
a származást ha fordítható a neve.
(én félig tót vagyok - mégsem mondod meg a nevembol :-) )

> írjon pár ajánló szót a magyar
> listához. Ez baromai nagy ajándék lett volna nekünk.
yó lett volna.

> Karl
> Bartos feels he is not in the position to talk in the behalf of the band
> called Kraftwerk. Anyway,  we wish you good luck!
lehet nem Kw nevében, ról rol kellett volna, hanem saját magáról, mire
készül, hogy van most stb.
habár már a lista témája is... nem hozzá illik...
nevezzük át a listát Kw és KB listára :-)

lehet hogy még mindig fújogatja a sok gyertyát a tortáján... >:-)

> Sajnálom :-((
jajajaja asszem mi is :'-(

szerintem Wolfi válaszolna...
mint ahogyan a svéd interjúban is elég készséges volt.