[Kraftwerk.hu] Re: Negatív válasz Karl Bartos-tól

activer kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 02 Jun 2002 22:52:04 +0200

Powerplant wrote:

> lehet nem Kw nevében, ról rol kellett volna, hanem saját magáról, mire
> készül, hogy van most stb.
> habár már a lista témája is... nem hozzá illik...
> nevezzük át a listát Kw és KB listára :-)
>
> lehet hogy még mindig fújogatja a sok gyertyát a tortáján... >:-)

Szerintem az a baj, hogy a töke tele van R&F dolgaival, tudjuk, hogy nem
teljesen barátian váltak el.
Ha valakit kirúgnak a munkahelyéről és utána megkérik, hogy írjon egykori
munkahelyével kapcsolatban valamilyen ajánlást, akkor ezt feltehetően nem
teszi meg. De én azért bíztam benne, nem jött be.

> szerintem Wolfi válaszolna...
> mint ahogyan a svéd interjúban is elég készséges volt.

Lehetséges. Gondolom Ralf-fal felesleges is próbálkozni, a svéd interjúból
tudjuk, hogy még a lemezkiadóknak sem válaszolnak, akkor meg mit várunk mi???