[Kraftwerk.hu] Re: magyar, nem magyar

activer kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 05 Jun 2002 07:32:07 +0200

> A budapesti koncert előtt volt egy rádióinterjú Ralffal. A

Gondolom a 91-esről beszélsz. Ezt esetleg a Magyar Rádió (Petőfi???)
archívumától meg tudnánk szerezni, ha itt hallottad.
Azt tudom, hogy a (közszolgálati) TV és rádió pár ezer Ft-ért bármit
kiad az archívumból kazin magánfelhasználásra....

> riporter megkérdezte, hogy miért vált ki a zenekarból a két
> (!) magyar származású zenész. Ralf a magyar származásút nem
> cáfolta, de nem kívánt nyilatkozni Wolfgang és Karl
> távozásáról.

Én mondjuk "forró" származásnak azt tartom, hogy dédszülői, nagyszülői
vagy szülői szinten magyar az illető. Az, hogy 380 évvel ezelőtt volt
egy magyar őse, nem sokat számít. De azért örülnék, ha mégiscsak igaz
lenne a dolog! Nem ír erről Wolfi a könyvében?
Amúgy a 'Flur' azt jelenti, hogy mező, róna, határ, dűlő (ezek eléggé
magyaros fogalmak), a Wolfgang pedig Farkast jelent, tehát Mező Farkas
Wolfi eredeti neve!!!! :-)))

> "...tudjuk, hogy nem teljesen barátian váltak
> el.Ha valakit kirúgnak a munkahelyéről..."
> Nem kirúgták őket, egyszerűen megunták a semmittevést.

Tudom, hogy ők mentek el, ez csak példa volt arra, hogy ha egy kis
sértődöttség vagy rossz érzés van az emberben, akkor nem szívesen ír
ajánló sorokat senkinek.

-----------------
Még nem iratkozott fel Tomazo, de levelet küldött, idecsapom:

Tomazo írta:

Sziasztok.

Bartosról itt is van egy cikk, biztosan ismeritek.

http://www.sospubs.co.uk/sos/mar98/articles/electric.html

Berchtesgarten-born 45-year-old multi-instrumentalist Karl Bartos

Ezt mondja ö :
[...]
'Music should be my lifetime profession.' So, being a typical German, I
started studying music seriously, because I wanted to be a professor, or
at
least play in an orchestra

Szia,

Tomazo