[Kraftwerk.hu] Re: magyar, nem magyar

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 5 Jun 2002 08:19:50 +0200

From: "activer"
Sent: Wednesday, June 05, 2002 7:32 AM
Subject: [Kraftwerk.hu] Re: magyar, nem magyar
> Amúgy a 'Flur' azt jelenti, hogy mező, róna, határ, dűlő (ezek eléggé
> magyaros fogalmak), a Wolfgang pedig Farkast jelent, tehát Mező Farkas
> Wolfi eredeti neve!!!! :-)))
jajajaja :-)
de éppen ezaz! akkor ois magyar... és mindenkire hajlamosak vagyunk azt
hinni
akinek lefordítható a neve... szerintem csak errol van szó. de azért
bújkál bennünk a kíváncsiság.

> Tudom, hogy ők mentek el, ez csak példa volt arra, hogy ha egy kis
> sértődöttség vagy rossz érzés van az emberben, akkor nem szívesen ír
> ajánló sorokat senkinek.
nem pont ajánló kellett volna >:-)  csak valami ami róluk szól...
de szerintem 1átalán nem is foglalkozik velük még gondolatban sem.