[Kraftwerk.hu] Re: magyar, nem magyar

Gabor Sperla kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 5 Jun 2002 10:40:54 +0100 (BST)

--0-415617688-1023270054=:90902

 Hát, ha már magyar származást kutatunk, akkor sztem Mez#337; _Farkasnál sokkal jobban hangzik a Szabó Flórián, nem? :)))
Mez#337; Farkas, szabó Flórián... Máris Farkas Flóriánnál vagyunk :))))

A pepita fáéle Pocket Calculator / Dentaku kislemez nekem is megvan, a topikban már majdnem eladtam... hál istennek nem jött össze. Amúgy azon, ugyebár, angolul, illetve japánul van a szám a két oldalon, magyarul természetesen nem. Tehát nem magyarul adták ki, max magyar kiadásban. Nagy külömbség.
Kicsit elgondolkoztam, hogy is oehetne magyarítani a szövegét... Úgym, hogy ott rímeljen, ahol az eredeti, olyan legyen a prozódiája, ritmusképlete, ezek, ugye, alapkövetelmények szövegfordításkor... Hmm.. Nehéz dió. Vannak ötletek? :)))
Gr0
  Powerplant <btokraftwerk.hu> wrote: From: "activer"
Sent: Wednesday, June 05, 2002 7:32 AM
Subject: [Kraftwerk.hu] Re: magyar, nem magyar
> Amúgy a 'Flur' azt jelenti, hogy mező, róna, határ, dűlő (ezek eléggé
> magyaros fogalmak), a Wolfgang pedig Farkast jelent, tehát Mező Farkas
> Wolfi eredeti neve!!!! :-)))
jajajaja :-)
de éppen ezaz! akkor ois magyar... és mindenkire hajlamosak vagyunk azt
hinni
akinek lefordítható a neve... szerintem csak errol van szó. de azért
bújkál bennünk a kíváncsiság.

> Tudom, hogy ők mentek el, ez csak példa volt arra, hogy ha egy kis
> sértődöttség vagy rossz érzés van az emberben, akkor nem szívesen ír
> ajánló sorokat senkinek.
nem pont ajánló kellett volna >:-) csak valami ami róluk szól...
de szerintem 1átalán nem is foglalkozik velük még gondolatban sem.

Magyar Kraftwerk levelezőlista
http://www.kraftwerk.hu/levlista

Sign up to watch the FIFA World Cup video highlights from your desk!

http://fifaworldcup.yahoo.com/fc/en
--0-415617688-1023270054=:90902

<P> Hát, ha már magyar származást kutatunk, akkor sztem Mez&#337; _Farkasnál sokkal jobban hangzik a Szabó Flórián, nem? :)))
<P>Mez&#337; Farkas, szabó Flórián... Máris Farkas Flóriánnál vagyunk :))))
<P>&nbsp;
<P>A pepita fáéle Pocket Calculator / Dentaku kislemez nekem is megvan, a topikban már majdnem eladtam... hál istennek nem jött össze. Amúgy azon, ugyebár, angolul, illetve japánul van a szám a két oldalon, magyarul természetesen nem. Tehát nem magyarul adták ki, max magyar kiadásban. Nagy külömbség.
<P>Kicsit elgondolkoztam, hogy is oehetne magyarítani a szövegét... Úgym, hogy ott rímeljen, ahol az eredeti, olyan legyen a prozódiája, ritmusképlete, ezek, ugye, alapkövetelmények szövegfordításkor... Hmm.. Nehéz dió. Vannak ötletek? :)))
<P>Gr0