[Kraftwerk.hu] ittvagyokragyogok

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 6 Jun 2002 01:48:42 +0200 (CEST)

Hi evribádi!

Megjelentem én is (bár eddig is voltam, mint olvasó) a
levlistán. NNNNNnna:
A BP-i koncert előtti rádió interjút tényleg meg kéne
szerezni, nehogy már ne legyen meg!!!:)))
Élő-nem élő: szerintem ezek amolyan fél-élő koncertek.
Szerintem (nem értek annyira hozzá) erősen használják a
senquencereket, talán a dallam + 1-2 effekt ami teljesen
élő, persze ez függ a daltól is: pl a pocket calculator
szerintem tuti teljesen élő. De pl a computer world már
szvsz már inkább playback túlnyomó részben. Tudjátok, minek
örülnék igazán? Egy olyan koncertnek (of course full élőn),
amin még a krautrock-os zenéket nyomnák, Organisation, KW1-
2, Ralf & Florian, Autobahn, és talán még a Radioactivity
(nem a mixes!). Tehát még az a régi klasszikus. Az lenne az
igazi kuriózum! Az elektronikus zene nagypapái 3 évtized
után újra a régi hangszereket használnák (meg monnyuk az
általuk szabadalmaztatott elektromos dobot, az tetszik),
újra a régi zenéket nyomnák egy exkluzív koncerten.
Hhhjajjhh...
A találós kérdésre a válasz: Az It's More Fun To Compute
nem egy számítógépes játék hangja? Mintha ezt olvastam
volna, csak nem emlékszem tisztán.
Na, bocs a hosszúságért, én már csak ilyen vagyok, ha
gépelek, alig bírom abbahagyni. Mintha beszélnék:)))

Üdv
YoungOld