[Kraftwerk.hu] ittvagyokragyogok

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 6 Jun 2002 08:21:27 +0200

From: "YoungOld" <youngoldofreemail.hu>
Sent: Thursday, June 06, 2002 1:48 AM
Subject: [Kraftwerk.hu] ittvagyokragyogok
> Megjelentem én is (bár eddig is voltam, mint olvasó) a
> levlistán.
erre vártam! :-)

> Élő-nem élő: szerintem ezek amolyan fél-élő koncertek.
jajajaja. 1 ilyet nem is lehet máshogy. a plajbakk az egészen más.

nanehogymá ledobolod a mjúziknonsztopot! :-)

nekem az is élőnek számít ha ott keverik össze, nyomják akár a
midit is stb. ezt nem lehet máshogy.
jó. a korábbi koncerteknél azé érződik a 'másság'...
minél inkább közelít a hangzás a gyári hangokhoz - annál inkább
mesterkéltebb de nembiztos hogy plajbakk.

> Tudjátok, minek
> örülnék igazán? Egy olyan koncertnek (of course full élőn),
> amin még a krautrock-os zenéket nyomnák, Organisation, KW1-
> 2, Ralf & Florian, Autobahn, és talán még a Radioactivity
> (nem a mixes!). Tehát még az a régi klasszikus. Az lenne az
> igazi kuriózum!
sikítanék örömömben mint britnikoncerten a kislányok!

> A találós kérdésre a válasz: Az It's More Fun To Compute
> nem egy számítógépes játék hangja? Mintha ezt olvastam
> volna, csak nem emlékszem tisztán.
jajaja ezaz!

> Na, bocs a hosszúságért, én már csak ilyen vagyok, ha
> gépelek, alig bírom abbahagyni. Mintha beszélnék:)))
azé van a lista.