[Kraftwerk.hu] ferdítés

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 6 Jun 2002 19:10:40 +0200

1.
ha már annyira szeretitek a fordítást:
nézzétek meg a honlapot. ott van 1 új link 'English' néven.
NA oda találjatok ki valamit min - max 1 oldalt.
(én 1600x1200ban nézem 'kissebb szövegméret'tel... :-) )
ez már régóta tervezve vagyon az 'idegen' nyelvu látogatók
számára. rövid bevezeto, ismerteto a honlapról, a menupontok
fordítása (az utóbbi 2 még nekem is menne...:-) )

2.
ha esetleg van még hasonló próbálkozás szövegek fordítására,
nyithatnék egy új oldalt a szövegek között.
'magyar szövegek' címmel.
ha már egyesek portugálra is fordítanak...
ez érdekesség lenne.

természetesen a keredit would be mentioned...

ha valaki németben (is) profi - azt is szívesen venném.
(csak az 1. ponton mer a 2re van már... :-))) )