[Kraftwerk.HU]Re: Kraftwerk digest, Vol 1 #12 - 12 msgs

IKR Kecskemét kraftwerkobarcodesender.com
Fri, 7 Jun 2002 07:37:16 +0300

Tok jok lettek a forditasok! Nekem nagyon bejon mind a ketto. Ki vallalna,
hogy raenekeli az eredetire? :-)))

Elo, nem elo: Errol csak annyit, hogy 91-ben az elso sorban alltam, es
annyira extazisban voltam, hogy nem erdekelt, mert qrva jo volt. Eletem
egyik nagy elmenye. A pocket calculator egy resze biztos nem volt playback,
mert egy kis ketyerevel lehetett a rajongoknak is "zenet szerezni". Ahogy a
dolgok allnak lehet, hogy mar nem sokszor nezzuk oket eloben. Nagyon
elhallgattak.

Udv:Deph

ui.Azert ekezet nelkul, mert talan igy nem okoskodik a szerver.