[Kraftwerk.HU]Re: MP3 silányítás

activer kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 09 Jun 2002 17:46:45 +0200

> ez mi? ismeretlen cuccal nem akarom teleszemetelni a gépet.
> én is lame vagyok :-)

A zip-ben fogsz találni egy lame_enc.dll file-t. Ezt másold be a dbPowerAmp
'Compession' könytárának 'LAME' alkönyvtárába (írd felül a régit). A
kódolásnál válaszd a LAME opciót, több lehetséged lesz, mint a másikkal.

Szerintem monóba is átteheted, a lényeg nm fog eltűnni.

> artisjus.hu még nem válaszolt - telefonálok -> ha nem mondanak semmit
> -> rájuk fogok hivatkozni. ennyi. és 30msp hosszakat fogok vágni.

Itt Neked kell kezdeményezni, legjobb, ha felhívod őket, elég értelmesek, meg
szoktak mindent válaszolni telefonon.

-activer