[Kraftwerk.HU]Re: [Kraftwerk.hu] Re: Mennyire élő?

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Fri, 7 Jun 2002 08:17:25 +0200

From: "activer"
Sent: Thursday, June 06, 2002 11:59 PM
Subject: [Kraftwerk.hu] Re: Mennyire élő?

> A 97-es linzi koncert kalóz hangfelvétele számomra eléggé kiábrándító.
> Rögtön a nyitó Numbers úgy indul, mint amikor valaki hirtelen tolja fel
> a hangerőt a már elkezdődött számon.
jajaja az elég undorítóan hangzik. de lehet a kalóz jellege miatt.
(úgy vette fel az illeto stb). de az a szám úgy is szokott elkezdodni
hogy elindul 'magától' és utána jönnek be a színpadra.
nademajd megválaszolja aki látta.

> PP-től tudom, hogy Ralf a kerékpáros balesete után napokig kómában feküdt.
én meg mástól :-)

> Mikor
> volt pontosan a baleset, mert nekem a 91-es pesti koncert eléggé élőnek
> hatott, vagy csak jobban ügyeltek az illúzióra.
már a teknopop késését is azzal (is) magyarázták.
az illúzió megvolt. szerintem a 91es turné 'élethubb' volt.

> Florian meg ott volt velük végig
> :-)). (Tényleg, Flori milyen részekben nyomult? Az autobahn után kiesett
> a szájából a fuvola, de utána mit csinált?)
összefogta a társaságot :-)