[Kraftwerk.HU]Re: Koncert-Seeing is believing

activer kraftwerkobarcodesender.com
Fri, 14 Jun 2002 23:22:22 +0200

  > Nagyon jó hír ez a párizsi koncert, remélem nem fújják le.
  > Tán' valami új anyagot is játszhatnak majd?(!)

Gondolom Te menni fogsz. van valamilyen jegybeszerző-forrásod?

  > Henning már az Electric Café-n segédkezett, Bill Miranda és
  > Joachim Dehmann melett ő volt az egyik hangmérnök.
  > Fritz korábban több formációval dolgozott, szintén
  > hangmérnökként (pl. Eloy)

aha, szóval ő inkább techikai személy, kevésbé "kreatív" zenei értelemben...
én az Eloy-ról még soha sem hallottam, ez baj?

  > Lerch interjú: a budapesti koncert kapcsán annak idején
  > volt egy interjú Ralffal az egyik (nem emlékszem melyik)
  > magazinban. Magyar riporter telefonon felhívta, RH. pedig
  > készségesen nyilatkozott. A kétoldalas interjú mellett volt

most PP-t iszonyúan felizgattad ezzel! Nem emlékszel melyik
újság volt az???

  > egy rövid cikk, amelyben Bornai Tibor barátunkat kérdezték
  > a Kraftwerk-ről. Felháborító volt, ahogy lehúzta a
  > zenekart. A lényeg valani olyasmi volt, egyáltalán minek ad
  > interjút az ilyen, aki csak így, "előre programozottan" tud
  > zenélni. Mi lesz legközelebb, a robot nyilatkozik helyette?
  > Ennyit Bornairól, csak közben eszembe jutott pl. a Bál az
  > Operában...

Bornai és Lerch zseniális zenészek, nagyon kedvelem a
zenéjüket. Jogukban áll utálni a KW-et, szabad országban azt
nyilatkoznak, amit akarnak.
Én egyébként inkább olyan embereket ismerek, akik nem kedvelik a KW-et
(mert gépies, monoton, rideg...), mégis jóbarátaim. Jót nevetek az
indokaikon, és ezt betudom annak, hogy keveset hallgatták, nem értik,
felületesek, nem járja át őket úgy ez a fajta zene, ahogy kell. De
senkit nem lehet kényszeríteni arra, hogy KW-et hallgasson, ezért nem is
fogják soha sem kedvelni. Én pl. a Depeche Mode-ot sohasem kedveltem,
pedig 88 tájékán próbáltam sokat hallgatni, de az egy más világ, nekem
nem jött be. (DM itt befejezve, elnézést a kedvelőitől.)
Szóval én továbbra is hallgatom a V Moto Rock-ot és a KFT-t.

  > Egyébként örömmel tölt el, hogy Karl már egy ideje
  > stúdióban dolgozik új, 12 számos albumán.

Ha olyasmi lesz, mint az Elektric music, az jó. De az 'Esperanto'-féle
nem tetszik, szerintem nem egy karakteres zene (és azt hiszem, Karl
manapság ebbe az irányba húz).

-activer