[Kraftwerk.HU](no subject)

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 15 Jun 2002 02:45:51 +0200 (CEST)

> Bornai és Lerch zseniális zenészek, nagyon kedvelem a
> zenéjüket. Jogukban áll utálni a KW-et, szabad országban
azt
> nyilatkoznak, amit akarnak.

Nem is a zenei képességeiket vontuk/vontam kétségbe, és nem
is a szólásszabiról van szó. Engem az zavart, hogy ezt egy
interjúban a nyilvánosság előtt tette, ezzel befolyásolva
embereket. A rajongóik ezután (is?) ugyanolyan flegmán
fogják leszólni a "gombnyomogatós" zenét, mint ők.
Meg hát ilyet nyilatkozni nem túl etikus szerintem. Kissé
gerinctelen dolog. Hozzáteszem, az illetők zenéivel semmi
bajom, pl. a KFT-t még én is bírom.

> Én egyébként inkább olyan embereket ismerek, akik nem
kedvelik a KW-et
> (mert gépies, monoton, rideg...), mégis jóbarátaim. Jót
nevetek az
> indokaikon, és ezt betudom annak, hogy keveset
hallgatták, nem értik,
> felületesek, nem járja át őket úgy ez a fajta zene, ahogy
kell.

Néhány ismerősöm kifejezetten utálja a KW-ket, pedig csak
pár percet hallottak. Néhányuk közömbös, de elismerik, hogy
egész jó. Viszont közeli ismerőseim közül sajna senki nem
mondja, hogy szereti. Ezért is jó érzés a fórum (amit
mostanában az ígéreteink ellenére hanyagolunk) és a
levlista, olyanokkal dumálni, akik hasonló zenét kedvelnek,
mint én. (amúgy tök nem idevágó módon 1-2 előadó, akiket
szintén nagyon szeretek: Björk: őt imádom, Aphex Twin: a
legnagyobb őrült zseni, Beach Boys: mert nem tudom miért,
Orbital, néhány Madonna zene, Anima Sound System, Neo.
Ilyenek.)

Üdv
YoungOld