[Kraftwerk.HU]Re: [Kraftwerk.HU]Re: KW-szerű

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 18 Jun 2002 12:55:38 +0200

From: "YoungOld"
Sent: Tuesday, June 18, 2002 12:00 PM
Subject: [Kraftwerk.HU]Re: [Kraftwerk.HU]Re: KW-szerű

> Nem kevertem, mert nem Terád gondoltam, hanem általában
> kapcsolatba szokták hozni a két együttest.
régebben, több mint 10 éve 1 popkorn vagy miafene újságban
olvastam cikket - a 'DM példaképe a KW'-hez hasonló címmel.
pár éve még megvolt az a cikk... most nemtalálom.

> A Jarre, Vangelis, stb. pedig szerintem távolról sem hasonlít (őket
> is gyakran hasonlítják a Kraftwerkhez.) Szinti, az igaz, de
> azért mégse ugyanaz.
jajajaja. csak annyi a hasonlóság hogy használnak elektronikus
hangszert. ennyi. amúgy távolról sem. nem is popzene.
és KW-t dzsessz fesztiválokra hívják...
de persze tök jók.

ja. 1ik ismerősömnek mutattam a koncertes linket: jönne -
lenne neki bőven látnivaló -> jazz rajongó... (és zenész)