[Kraftwerk.HU]Re:_[Kraftwerk.HU]Re:_KW-szerű

Gabor Sperla kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 18 Jun 2002 22:49:46 +0100 (BST)

--0-28127753-1024436986=:96945

 A YMO (Yellow Magic Orchestra) csinált még pár meglep#337;en Kraftwerk-hangzású számot. alapvet#337;en nagyon nem ez a stílusuk, de van egy számuk, a címe nem jut eszembe, de a Technodelic c. albumuk els#337; száma, annak a zenéje kimondottan olyan, talán a f#337;motívum nélkül.
Asszem Pure Jam a szám címe, de nem tuti.
Gr0
  YoungOld <youngoldofreemail.hu> wrote: Hi!

> kevered. a dm-et mint általam nem kedvelt zenekart
említettem, nem mint
> kw-szerű zenét.

Nem kevertem, mert nem Terád gondoltam, hanem általában
kapcsolatba szokták hozni a két együttest. Amúgy én
kedvelem őket, de a KW-től függetlenül.

> hát igen, de ezek KW-től "lopott" zenék, nem saját
cuccok, nem ilyet
> keresek.

Hát nehéz lesz hasonló zenét találni. Az általam kedvelet
együttesektől néha az Orbital csinál hasonló hangzású
zenéket, meg most más nem is nagyon jut eszembe. A Jarre,
Vangelis, stb. pedig szerintem távolról sem hasonlít (őket
is gyakran hasonlítják a Kraftwerkhez.) Szinti, az igaz, de
azért mégse ugyanaz. Szóval szerintem nehéz lesz találnod
igényes együttest, akik ilyen zenét csinálnak. Legfeljeb
pár szám erejéig. De feltétlen szólj, mire jutottál!:)))

Üdv
YoungOld

Magyar Kraftwerk levelezőlista
http://www.kraftwerk.hu/levlista

Relive the FIFA World Cup goals with exclusive video highlights!

http://fifaworldcup.yahoo.com/fc/en
--0-28127753-1024436986=:96945

<P> A YMO (Yellow Magic Orchestra) csinált még pár meglep&#337;en Kraftwerk-hangzású számot. alapvet&#337;en nagyon nem ez a stílusuk, de van egy számuk, a címe nem jut eszembe, de a Technodelic c. albumuk els&#337; száma, annak a zenéje kimondottan olyan, talán a f&#337;motívum nélkül.
<P>Asszem Pure Jam a szám címe, de nem tuti.
<P>Gr0