[Kraftwerk.HU]Re: KW-szerű

activer kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 18 Jun 2002 15:56:43 +0200

> tájékozottabb és szorgalmasabb KW rajongók), mégis kiállok a Cas!o Samples
> mellett. Nem is szándékoztak a KW nyomdokaiba lépni, viszont van egy fontos
> szempont, ami szerint ők a nyerők: szabályosan csatlakoztatott
> analóg-faburkolatú szintiken ÉLŐBEN megy a műsor, hangról hangra, potiról
> potira KÉZZEL!

Helyes! Jazz zenészek is így tesznek!

> (ld. http://www.evereastproductions.com/ videót kéretik letölteni!)

Meghallgattam a mintákat, végülis tetszenek. Professzionális szinti-pop,
megtöltve _saját_ fantáziával. A szólók nagyon jók, érezni, hogy van
kreativitás abban, aki nyomja (nevek???). Jó a ritmusháttér is, érdemes
rá külön figyelni.
Én (elítélendo" módon) nem nagyon szeretem, ha énekelnek a számokon (a KW
ilyen szempontból az elviselheto"ség határán belül van, meg a vocoder
egész más hatást fejt ki a hallgatóban), a zenét önmagáért kedvelem, a
CS mintákban sok az énekes rész.
(A 'Born to be wild' video alapján viszont nem tetszenének CS-ék...)

OFF: Tudjátok ilyenkor az jut eszembe, hogy mennyi tehetséges ember van
a mi kis országunkban. Én soha nem hallottam a Casio Samples-ro"l,
ugyanakkor a TV-k és rádiók öntik ránk ezt a rengeteg "népszeru""
szemetet (=azt eszed, amit kapsz, ezért nem is egy ido" múlva nem is
vágysz más ízekre!). Tényleg nincs leheto"ségük feltünni az új arcoknak.
Hallottatok pl. a Trio Midnight-ról (nem elektronikus zene, "sima"
mainstream jazz: zongora+dob+bo"go")? A VIII.kerületben laknak, itt-ott
koncerteznek, egyébként világhíru" zenészekkel lépnek fel ido"nkét, be
lehet to"lük sza.ni, olyan jók! Na de ez még annyira sem populáris mu"faj,
mint amit a CS mu"vel... ON:

> Félreértés ne essék, nem akarom a KW-et ócsárolni, sőt szorgalmasan
> hallgatom.

Lehet ócsárolni! Én pl. utálom bennük, hogy sz.r a honlapjuk, semmi
nincs rajta, nem lehet tudni élnek-e, halnak-e. És vagy lusták, vagy
kiégtek.

> '81-es koncert rulez!!! (A V.O.E. nagyon ütősre sikeredett, a vocoder
> membránszaggató!)

Melyikre koncertre gondolsz?

-activer