[Kraftwerk.HU][Kraftwerk.HU]Re: KW-szerű

Péter Tamás kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 18 Jun 2002 16:22:55 +0200

> Melyikre koncertre gondolsz?
>
> -activer

ööö... asszem a Virtua Exmachine. Ha jól láttam, éppen Te említetted vmelyik
"élő / nem élő" vitában. Télleg elb*sszák néhányszor vagy a tempót, vagy a
dallamot egy számon belül is, és ettől jó az egész!!!!
A "Das Modell" indulásakor - ha jól hallottam - a szólószintin bekapcsolva
maradt a transposer, ezért aztán egy quart-tal lejjebb sikerült játszani az
első néhány taktust, aztán Ralf észbe kapott. :)

Megint Cas!o Samples:

Bevallom, a "Born 2 b wild" videotól - ma töltöttem le - nekem is leesett az
állam, tőlük nem ilyet vártam. Eddig csak a "Filctoll" video volt meg. Az
aztán valódi, tessék az után ítélni! :)