[Kraftwerk.HU][Kraftwerk.HU] Élnek-e halnak-e

Péter Tamás kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 19 Jun 2002 08:48:30 +0200

> Lehet ócsárolni! Én pl. utálom bennük, hogy sz.r a honlapjuk, semmi
> nincs rajta, nem lehet tudni élnek-e, halnak-e. És vagy lusták, vagy
> kiégtek.

Hát jó.
Szerintem az utóbbi. Úgy tűnik, '86 óta sz*rnak bele az egészbe.
Csakis a rajongóréteg kedvéért szállnak ringbe, ami azért valahol
tiszteletreméltó.
Vajon mit művelnek a "The Mix" óta? Miből élnek? Az meg főleg kiakasztó,
hogy utóbbi 10 évben az említett albummal nyomulnak koncerteken, pedig az
eleve stúdió-remixekből áll. Mellettük szóljon, hogy a KW, mint olyan,
nem csupán zene, hanem a hozzá tartozó filozófia, design, stb., ezért
nem is kifogásolhatjuk az élő játék hiányát és a dallamok egyszerűségét.
KW-számokat feldolgozni mindig sikerélmény! :)

A Kraftwerk tüze már rég kihúnyt. Ők is emberek.