[Kraftwerk.HU]Re: Élnek-e halnak-e

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 19 Jun 2002 09:17:23 +0200

From: "Péter Tamás"
Sent: Wednesday, June 19, 2002 8:48 AM
Subject: [Kraftwerk.HU][Kraftwerk.HU] Élnek-e halnak-e

> Hát jó.
> Szerintem az utóbbi. Úgy tűnik, '86 óta sz*rnak bele az egészbe.
> Csakis a rajongóréteg kedvéért szállnak ringbe, ami azért valahol
> tiszteletreméltó.
így van. de nem bánnám ha a kedvünkért picit többx szerepelnének...

a honlapjukat nem bántom. csak az aktualitásokat hiányolom. egyéb más
infó felesleges lenne - már a hivatalos oldaluk elott volt annyi infó a
neten
hogy az boven elég.

> Vajon mit művelnek a "The Mix" óta? Miből élnek? Az meg főleg kiakasztó,
> hogy utóbbi 10 évben az említett albummal nyomulnak koncerteken, pedig az
> eleve stúdió-remixekből áll. Mellettük szóljon, hogy a KW, mint olyan,
> nem csupán zene, hanem a hozzá tartozó filozófia, design, stb., ezért
> nem is kifogásolhatjuk az élő játék hiányát és a dallamok egyszerűségét.
> KW-számokat feldolgozni mindig sikerélmény! :)
lehet dokkmunkások :-)
a mai világban már nem biztos hogy sikere lenne, vagy csak ok gondolják így?
de nem bánnám ha pár évente láthatnám oket ua számokkal.
a filozófia, design amit nem tudunk megfogni - csak most gondoltam bele:
igen, ez nagyon megcsapott minket. valakit lassan, valakit gyorsan...
és bizony a honlapjuk is hozzátartozik... :-|
a megközelíthetetlenség. a titokzatosság.

> A Kraftwerk tüze már rég kihúnyt. Ők is emberek.
náluk lehet kihunyt... de ahogy körbenézek - van pár hardkóros rajongó :-)
lehet bennünk az tartja a lángot hogy _nem_mondják_ki_: vége, nincs több...