[Kraftwerk.HU] KW FTP + KW CD

Szathmari Gabor kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 11 Sep 2002 20:35:20 +0200 (CEST)

Sziasztok!

Lovigabi toltott fel nekem soksok KW mp3-at. Letoltheto tolem! Tovabba
raktam ki KW klipeket is.

Egy problema van csak. Az a baj, hogy 2G mehet innen a kolibol kivulre
naponta. Ugyhogy aki le szeretne tolteni az ir nekem, es adok neki accot.
A listat kirakom WEB-re, igy mindenki megnezheti hogy ker-e majd belole.

http://halal.sch.bme.hu

Pesten van egy hasznaltcdbolt, van naluk most KW CD. Vettem nemet The
Mix-et 2300-ert es Mensch-Machine-t 3000 -ert. Van naluk meg Electric cafe
angol, magyar kiadotol a legelso KW albumok, illetve a TEE angolul. Ha
valakit erdekel akkor az Irinyi-Budafoki sarkan van a Szabadsag-hid fele
eso oldalon.

Jo toltogetest!

--
Szathmari Gabor  >>-----> E-mail >>-----> dr.halalofreemail.hu

	Es wird immer weitergeh'n -
		Musik als Trager von Ideen	- Kraftwerk(c)