[Kraftwerk.HU] Re: KW FTP + KW CD

activer kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 12 Sep 2002 00:13:54 +0200

> Lovigabi toltott fel nekem soksok KW mp3-at. Letoltheto tolem! Tovabba
> raktam ki KW klipeket is.
>
> Egy problema van csak. Az a baj, hogy 2G mehet innen a kolibol kivulre
> naponta. Ugyhogy aki le szeretne tolteni az ir nekem, es adok neki accot.
> A listat kirakom WEB-re, igy mindenki megnezheti hogy ker-e majd belole.

Kedves Gábor!

Khmmm... A hasonló leveleket inkább magánba küldd annak, akinek szánod.

Mint tudod, hangfelvételeket -amiknek nem Te vagy a jogtulajdonosa- nem
tehetsz közzé térítésmentesen. Abban nincs semmi baj, ha rajongók egymás
között szolidan egy-két csemegét kicserélnek (így van nekem pocsék
minőségben német nyelvű TDF). Talán abba sem kötne bele senki, hogy ezek
a rajongók ínyencségnek tekintik a kalóz koncertfelvételeket, videókat
és ezt egymásnak adják. Én abban sem találok kivetnivalót, hogy valami
"öregnek" bakeliten vannak meg az albumok és "megszerzi" őket mondjuk
MP3-ban.

Azt azonban nagyon durva dolognak tartom, hogy egy FTP site-ról bárki
letölthet teljes, boltokban megvásárolható albumokat! Nem szabad, TILOS,
jogsértő! Árt nekünk magyar rajongóknak és árt a Kraftwerk-nek is!
PP-vel épp a napokban kezdünk egy kis KW promóciót, a listán meg zajlik
az "illegalitás".

Te elmennél egy olyan országba koncertezni (vágyálom), ahol "csak úgy"
másolják/töltögetik a számaidat? Én biztosan nem, és Ralf természetét
felületesen ismerve, ő(k) sem! Pedig nagyon szeretném látni őket az új
BS-ben a közeljövőben!

Szóval akinek kell, az fáradjon be lemezboltokba és vásárolja meg az
albumokat! (Pár napja az Europark-os Media Markt-ban jártam. Volt
ManMachine, Autobahn, Radioactivity, ComputerWorld 3-5000 Ft-ért.)

Igazából nem is értem, hogy miért kell ezeket (a kereskedelmi verziókat)
az FTP-re tenni? Van a listán olyan tag, akinek ezek nincsenek a
birtokában?????

-activer