[Kraftwerk.HU] Re: KW FTP + KW CD

Szathmari Gabor kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 12 Sep 2002 00:31:56 +0200 (CEST)

> Mint tudod, hangfelvételeket -amiknek nem Te vagy a jogtulajdonosa- nem
> tehetsz közzé térítésmentesen. Abban nincs semmi baj, ha rajongók egymás
> között szolidan egy-két csemegét kicserélnek (így van nekem pocsék
> minőségben német nyelvű TDF). Talán abba sem kötne bele senki, hogy ezek
> a rajongók ínyencségnek tekintik a kalóz koncertfelvételeket, videókat
> és ezt egymásnak adják. Én abban sem találok kivetnivalót, hogy valami
> "öregnek" bakeliten vannak meg az albumok és "megszerzi" őket mondjuk
> MP3-ban.

Pont ezt teszem, koncertfelvetelek es kiadatlan cuccok vannak fent. Az
FTP-t mint mar mondtam, a listatagoknak csinaltam.

> Azt azonban nagyon durva dolognak tartom, hogy egy FTP site-ról bárki

Nem barki, a listatagok, akik kernek accountot

> letölthet teljes, boltokban megvásárolható albumokat! Nem szabad, TILOS,
> jogsértő! Árt nekünk magyar rajongóknak és árt a Kraftwerk-nek is!
> PP-vel épp a napokban kezdünk egy kis KW promóciót, a listán meg zajlik
> az "illegalitás".
>
> Te elmennél egy olyan országba koncertezni (vágyálom), ahol "csak úgy"
> másolják/töltögetik a számaidat? Én biztosan nem, és Ralf természetét
> felületesen ismerve, ő(k) sem! Pedig nagyon szeretném látni őket az új
> BS-ben a közeljövőben!

Juliusban letoltottem az osszes KW mp3-at, akkor megszerettem oket. Most
mar 4 eredeti CD-t vettem. Ha nem hallottam volna az mp3-akat, azt sem
tudom hogy a vilagon vannak.

> Igazából nem is értem, hogy miért kell ezeket (a kereskedelmi verziókat)
> az FTP-re tenni? Van a listán olyan tag, akinek ezek nincsenek a
> birtokában?????

A kereskedelmi albumokat leszedem. A koncert es a nem hivatalos kiadasok
tovabbra is elerhetoek maradnak a listatagok szamara.

Udv
--
Szathmari Gabor  >>-----> E-mail >>-----> dr.halalofreemail.hu

	Es wird immer weitergeh'n -
		Musik als Trager von Ideen	- Kraftwerk(c)