[Kraftwerk.HU] Re: KW FTP + KW CD

activer kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 12 Sep 2002 08:54:08 +0200

> Pont ezt teszem, koncertfelvetelek es kiadatlan cuccok vannak fent. Az
> FTP-t mint mar mondtam, a listatagoknak csinaltam.
Nem a koncertekkel és a videókkal van bajom.

> Nem barki, a listatagok, akik kernek accountot
Lesz mondjuk 500 listatag és ebből 450 accountot fog kérni. Ez OK?

> Juliusban letoltottem az osszes KW mp3-at, akkor megszerettem oket. Most
> mar 4 eredeti CD-t vettem. Ha nem hallottam volna az mp3-akat, azt sem
> tudom hogy a vilagon vannak.
A Te hozzáállásoddal nincs semmi baj: belehallgatsz, aztán megveszed.
Csak ne propagáld ezen a listán ezt a lehetőséget. Nem mindenki látja
ezt ilyen korrektül, mint Te.

> A kereskedelmi albumokat leszedem. A koncert es a nem hivatalos kiadasok
> tovabbra is elerhetoek maradnak a listatagok szamara.
Ennyi volt a kérésem. Köszönöm!

-activer