[Kraftwerk.HU] Re: Meg egy par gondolat activer levelehez

Szathmari Gabor kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 12 Sep 2002 11:42:01 +0200 (CEST)

On Thu, 12 Sep 2002, activer wrote:

> Igen. Az a különbség, hogy itt maga az előadó adja meg a lehetőséget a
> letöltésre, azaz ezt nem külső "segítő" teszi meg helyette felhatalmazás
> nélkül.
> A kraftwerk.com-on bele tudsz hallgatni pár számba, bár igaz, ez a site
> ilyen téren is iszonyatosan rossz. (A tangerine-n, a stockhausen.org-on
> stb. lehet leszedni számokat, részleteket...) No mindegy, ott
> belehallgatsz, aztán elmész egy CD boltba, ott szintén bele tudsz
> fülelni az anyagba: eldöntheted, hogy kell-e vagy sem.

Meg kell erteni (a kiadoknak), hogy ez is csak egy eszkoz hogy megismerjuk
leendo kedvenceinket. Nem vagyunk tolvajok.

> Nem loptad meg őket (ahogyan Te a KW-et sem!). De itt a Belga együttes
> (vagy a kiadója) tette lehetővé számodra, hogy legálisan letöltsd az
> általuk szerzett zenét. Ezzel semmi gond, szimpla promóciós akció.
> Működik, mert mész a koncertre.

Azt hiszem, nem irtam le egyertelmuen honnan szarmaznak a dalok.
"Illegalisan" a netrol, _nem_ a kiadotol.

> Mi az a Danubius?

Danubius radio. Egy szinvonalon van a RoToLo klubbal es a zarojeles-kettes
TV csatornakkal.

> Független szakértők! Jaj! Szar zenét csinálnak mostanában??? Hát én
> bármelyik jobb CD boltba bemegyek 100 ezer Ft-okat tudnék otthagyni (no
> nem a britniszpirsz-re!) Csak hazai jazz cd-ből kapásból 30 db-ot
> megvennék, ezek nem idősebbek 1-2 évnél. (OFF Tényleg, ki látta a DUNA
> TV-n 3 hete a Trio Midnight koncertet? ON)

Ezek retegzenek amikrol te beszelsz. Ha bementel 70-es evekben egy
hanglemezboltba, az ujdonsagok kozott ilyenek szerepel(het)tek:
Stones, Canned Heat, Beatles, Hendrix, Joplin, The Who, Animals, Zeppelin,
Pink Floyd, Santana, Beach boys es sorolhatnam ...
Ma meg: Britney, Anastacia, Shakira, magyarul az egesz Danubius radio
repertoar.

> Zorán a pénzre megy és nem kell hallgatni??? Ez azért nem semmi :-)))

Mostanaban volt valamelyik lemezkiado vallalatnak (ahol Zoran is van) egy
kampanya (A masolas megoli a zenet ... stbstb), ahol tobbek kozt o is
felszolalt hogy jaj-juj nemkene stb.
De mondok egy masik peldat a magyar popeletbol: Som Lajos

> Én csak ilyen szemét, pénzéhes előadókat ismerek: Kraftwerk, Jarre,
> Vangelis ...
> Ezen a gondolatmeneten haladva eljutahtunk oda, hogy aki mondjuk
> épitészmérnökként egy ház tervezéséért pénzt mer kérni, az szégyellje magát!

Linuxert sem kernek penzt, megis sokan megelnek belole.
Ra kell mar jonni hogy a CD nem egyenlo a zenevel!!!!! Csak egy hordozo
amiert mostanaban irrealis arat kernek. Ha zenet "veszel", nem olyan
mintha vennel ket gomb fagyit.

> Azért nem jön el, mert feltételezheti, hogy aki letöltötte, az nem veszi
> meg az albumot. Ő pedig ebből, a jogdíjakból él. Mit strapálja magát akkor?

Hidd el, a kiadok a bevetel 9x %-at megtartjak.

> Ha a kereskedelmi verzókat másolod, akkor tényleg semmi: mindegyik
> illegális.

A szerzoi szomszedos jogok (igy hivjak ezt a szemetet?) szerint sajat
hasznalatra, barati kornek lehet masolni zenet. Mint irtam, az adathordozo
mas: internet, Betamaxkazetta, detto.

> Én ilyet nem is mondtam.

Ezt nem rad ertettem hanem egy kicsit altalanositottam is. Ugyanis a
harcsabajuszos, kover kapitalista lemezkiadovallalat elnokok ezt ugyanis
igy gondoljak sajnos :(

Azert majd iszol velem egy sort a talalkozon? :)))

PS: Dabas hol talalhato? El tudna engem valaki majd vinni? Kosz

Udv:

--
Szathmari Gabor  >>-----> E-mail >>-----> dr.halalofreemail.hu

	Es wird immer weitergeh'n -
		Musik als Trager von Ideen	- Kraftwerk(c)