[Kraftwerk.HU] Koncertek

Dóri kraftwerkobarcodesender.com
Fri, 27 Sep 2002 20:46:17 +0200 (CEST)

Sziasztok!
Rég nem írtam a levlistán, de azért követtem az eseményeket.

"A színpadon csak 4 szintibillentyűzet és 4 laptop volt,
hátul egy nagy (15x4 m-es) kivetítővel." Gondolom azért
hátul ott voltak a Kling-Klang stúdió szokászos "pultjai"
is.
"expo2k (internet remix változat?), zöldben, nem énekeltek,
felvett ének szólt"  Valószínüleg a felvett éneknél a
vocoder-re gondoltak tudósitóink, a "voice" végülis ott, a
színpadon született. Man, Nature, Technology !
Egyébként a vocoder(ek) hol található(ak) a pultban,
Florian mögött? Nekem az eddig látott koncerteken úgy tünt,
hogy ő felel ezekért a hangokért.
PP-ék mikor jönnek haza? Már kiváncsi vagyok a
beszámolójukra!
A Neon Lights milyen újrakeverve?

Üdv:
Abrantes