[Kraftwerk.HU] Koncertek

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Fri, 27 Sep 2002 21:42:19 +0200 (CEST)

Szia!

Belgiumhoz képest volt néhány változás. Néhány: nem csak a
laptop volt nekik, hanem mind a 4üknek volt egy konzol,
beleépítve a szerepüknek megfelelő cuccmucc (keyboard,
elektromos passziánsz, stb.), és mind a négynek volt 1-1
laptop, főleg kijelzőnek használták ahogy elnéztem, keveset
nyúltak hozzá, de szinte végig azt bambulták. Mikrofon csak
a Ralfinak volt, ő énekelt. A vocoderről annyit, hogy nem
hiszem, hogy használják a színpaodn, hiszen ahhoz neki
kellene belemondania, hiszen azt dolgozza fel a vocoder
(persze lehet hangmintát is forrásnak használni), szerintem
a vocoderes és robovoxos hangok teljesen készen vártak
Florianra, hogy bevigye a nyúzikba, és ott még 1-2
utósimítás rájuk. Egyéként valóban Florian a felelős
ezekért. Nem volt mögöttük és ezen kívül egyéb cucc a
színpadon, tehát a gépek java otthon maradt. Nem 4 kivetítő
volt, hanem 1 nagy széles, és arra nyomták 3 projektorból a
néha 3, néha 1 képet.
Egyébként hazajöttünk, de iszonyú fáradtak vagyunk, meg
mindenkinek vannak egyéb elintéznivalók is, ezért kicsit
később lesz részletes beszámoló, élményekkel, ezeket,
illetve az elkészült képeket a honlapon fogjátok
megtalálni.
> A Neon Lights milyen újrakeverve?
Mivel ez már élménybeszámoló és nem konkrét tények közlése
lenne, ezért ezzel megszegném a hírzárlatot (amit már
megtettem fentebb is, sebaj):)))))))) Minden egyéb részlet
le lesz írva mind a négyünk által. Csekkoljátok a honlapot
a napokban, fokozatosan kerülnek majd fel az infók.

Üdv
YoungOld