[Kraftwerk.HU] Re: A lap remek !!!

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 10 Jul 2003 20:35:20 +0200

From: "A Tonal Diktatur"
Sent: Thursday, July 10, 2003 8:11 PM
Subject: Re: [Kraftwerk.HU] A lap remek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>   Kedves Powerplant, és mindazok akik úgy érzik őket kritizáltam!
>  Ne haragudj! A helyzet a következő:
NEM. semmi gond!
sajna emilben nehéz kimutatni érzelmeket.
hirtelen jöttél és kicsit furcsának tűnsz (nem rosszallás!)
itt többen személyesen is ismerjük egymást - könnyebben megértjük egymást.
ez így van rendjén...
magánban többekkel leveleztem ez ügyben (najó bevallom icipicit
irónikusan... ;-) )
kérdezték, kérdeztem a véleményeket - az jó ha értesz hozzá és megmondod!
pl Tomek is őszintén mondta hogy nyugodtan javítsad ki az írását.
igaz erre azt mondom hogy az az ő érzése, az ő világa, rajongói lelkének
szüleménye - de... de. ha ő így kívánja...

> Ugyanazt a hibát követtem el most is mint a múltkor a FAQ-ban és ezt
> onnan látom, hogy félreértesz (újfent). A hiba a "tulajdonos"
> szócskának definiálatlan mivoltából ered.
na ezt már el is felejtettem. már nem értem mi volt...

abban totál igazat adok hogy a neten terjed minden baromság...
egyetértek ezzel.
a 99%a szemét... nem?
ahol igyekeznek még ott is becsúszhat valami rosszaság - ha tudunk -
javítani kell.

>  Nos, miután format c úr is rávilágított a levelem félreérthetőségére,
így
> azonnal postáztam 1 levelet akkor, amelyben elnézést kértem a
> fogalmazásért, és utólag megírtam, hogy a külföldiről írtam.

>  Nem, épp meglepően erősnek találtam!!!! Örülök és postázok.

ismétlem: kifejezetten örülnék egy önálló technikai résznek.
nem kicsike kis 'szegletnek' hanem egy hatalmas résznek!
ezért ezúton kérlek meg ennek megvalósítására!

továbbá az albumok jellemzését is 'lekörmölhetnéd'...
azt is szívesen vennénk! min 10-15 mondat de ahogy már
megismerünk lesz az 100-150 is... :-)
(de attól még teljesen egyenrangúnak tartom a többiekét)
több rajongói vélemény, hozzászólás = gazdagabb honlap.
és akkora óriási hibákat csak nem követtek el... ;-)

> [...] el e kezekkel a Magyar
> fenntartótól!
csak a sajátom érhet hozzám! :-)))