[Kraftwerk.HU] Lemezek

IKR Rt. Kecskemét kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 10 Jul 2003 08:13:13 +0200

Örülök,hogy van aki audiophil (ha már nincs több milliója high-end
alkotóelemekre) zenehallgató. Én is az szeretnék lenni, de még van mit
csiszolni. A lemez és lemez közötti különbség egyébként megvan, mivel
általában mind a német és angol nyelvű CD-k is megvannak össze tudom
hasonlítani őket. Nekem például egy USA nyomású The Mix a kedvencem (Jobban
szól, mint a német nyelvű német nyomás). Mellékesen megjegyzem,hogy az első
saját pénzből vett KW lemezem és nagyon nagy becsben tartottam és tartom
most is.
És ha már az elektronikus zenénél ekkora különbségek vannak, akkor az
akusztikus vagy komoly zenén ég és föld lehet két lemez között a különbség.

Lehet,hogy kicsit off voltam, de mindenféle ostrozást tűrök ezért! :-)))

----- Original Message -----
From: "A Tonal Diktatur" <supersurrexitofreemail.hu>
To: <kraftwerkobarcodesender.com>
Sent: Wednesday, July 09, 2003 11:03 PM
Subject: Re: [Kraftwerk.HU] 5-let

  Kedves Tomek!

 Köszönöm a lehetőséget!

Persze a meglévő album-jellemzéseket is jellemezheted,
> pontosíthatod...

 Múlt héten átnéztem az oldalt rendesen, és találtam benne olyat, amit
érdemes lenne módosítani, de gondolom a licensz mivolta miatt nem
olyan egyszerű a dolog, mert a tulajdonos valószínüleg nem nekem, egy
pesti prolinak fog hinni a (mondjuk) Kraftwerki stúdió körülményeket
illetően, hanem az egyébként jól bevált öngerjesztő, netes infó-csere
folyamatokkal terjedő tévhiteknek, mert annak mennyiségi mivolta miatt
nagyobb hitelt ad, gondolom én.
 Egyébként van egy ötletem: Az egyik hobbym a hangminőség javítása
audiophile területen. Minden kezembe akadó értékes CD-t
összehasonlítok más préselésű ugyanolyan CD-vel. A Kraftwerk
esetében is hasonlítottam már néhány kiadást össze, így egyre jobb
minőségű CD-ket tudtam begyűjteni egy azon albumból. Pl: Az El.
Caféból eddíg 4 próba után messze az UK prés volt a legtisztább. Jó
lenne egy kis szeglet a lapon ahol mondjuk megjelenhetne az albumcím,
a kiadás fajtája és hazája, és utána egy szám értékelés a hangminőség
mutató skálán 1-10-ig, plussz egy sor megjegyzés, pl: "újra masterolt,
az eredeti fényesebb, kopogósabb volt"stb... Ez az egész 1 sor lenne
lemezenként és mindenki kiolvashatná belőle, hogy melyikért nyúljon
inkább a polcon, ha jobbat akar. Példa: Akinek megvan ugyanaz az
EXPO 2000 2 különböző kiadásban (a dimenziós, és az ezüst, nem a
remix), az tudhatja, hogy amiről beszélek az nagyon is konkrét
különbség. Csak azt nem értem, hogy a Kraftwerk miért nem tudja?.......
    Üdvöz:légy

Magyar Kraftwerk levelezőlista
kraftwerkobarcodesender.com
http://www.kraftwerk.hu/levlista