[Kraftwerk.HU] Re: [Kraftwerk.HU] Re: [Kraftwerk.HU] késtem a maxikkal

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 19 Jul 2003 03:49:37 +0200 (CEST)

>   Komoly rajongó nem illeti kezével a mínusz 2 számos Médiát, Márk
> aphat 4 számosat....

Nekem meg nem hozták meg, pedig megrendeltem. Azt mondta a csaj,
hogy hát előfordul, hogy elfelejtik a srácok hozni, ami fel van írva:
((((((((( Elmentem Szekszárdra, ott szerdára (23) ígérték; ha meglesz,
még telefonálnak is. Remélem a 2 számosat kapom, mert gondolom a 4
számos elég elterjedt lesz később (ez az én csecsemő szintű szellemi
képességemmel történő spekuláció). Pont azért kell a két számos (IS),
mert rajongó vagyok. Oszt' később a 4 számos is... Ha nem ilyen lenne
a beállítottságom, nem vettem volna meg a szeptemberi koncerten a
plakátot jó pengőért, ami gyakorlatilag egy naaaagy fehér lap:))))

Üdv
YoungOld