[Kraftwerk.HU] Re: [Kraftwerk.HU] 2 és 4 számos - ugyanaz?

A Tonal Diktatur kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 19 Jul 2003 15:04:39 +0200 (CEST)

 Nagy a kapkodás a Kraftwerkéknél néha. Pl az Expo 2000 dimenziós és
az ezüstborítós kiadás között belenyúltak a gyors számba mert nem
találták elég jónak és ők ezt a dob kicserélésével, a lábcin
megeffektezésével próbálták orvosolni ugye, teljesen figyelmen kívül
hagyván, hogy már maga a remix eleve szarul van kitalálva (az eredetit
órákig vesézhetnénk). Nos, reméljük, hogy ez esetben is kedveznek
hasonlóképpen, és nem csak egy papírtokkal lesz gazdagabb az, aki
megveszi a 2 számosat is, de nyer vele mondjuk egy cin-cserét
plusszba (vagy épp minuszba), bár esküdni mernék, hogy a TDF
beharangozó félpercesén (1ére etape) hiányzott az a 16-odokat hozó
cinhang ami a 4 számos verzión már rajta van. Csak remélhetjük, hogy
lassan be is fejezik a számot és a nagylemezre már találnak végre egy
pergőt is, de ha nem akkor szívesen kölcsönadok egyet elsejéig.....

   A király új ruhája?.....