[Kraftwerk.HU] Re: [Kraftwerk.HU] Re: [Kraftwerk.HU ] Re: [Kraftwerk.HU] Tréfa

A Tonal Diktatur kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 20 Jul 2003 14:11:59 +0200 (CEST)

> Pld az USA Electric Cafe (English)...megvan az Eu kiadás de ezt is
muszáj
> megvennem...
> Tonal, tudom...az USA az USA...

 Sajnos nem tudok általánosítani. Eddíg a japánokat gyűjtöttem aztán
jól befürödtem a legújabb japánokkal. Az USA présben még nem
csalódtam. Ennyi.... (Vigyázat kijelentésemben nem értendő semmiféle
politikai, eszmei vonatkozás. Elhatárolom magam az USA
megmozdulásaitól amennyiben azok nem a hangminőséget szolgálják)