[Kraftwerk.HU] Téma

IKR Rt. Kecskemét kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 21 Jul 2003 07:52:10 +0200

> ezt kérem részletezni.

Persze, hogy van véleményünk (em)! Azért van ez a levlista. Nekem speciel
nagyon tetszik az Electric Cafe és a Mix is!!! Expo2000 már nem annyira.
TDF2003 megint igen. Pédául az Autobahn előtti korszkakot magamban az "inni
kell, hogy egyszerre végig tudjak hallgatni egy lemezt" korszaknak neveztem
el. :-)))
Szóval mindenki kritikus azért az albumokkal kapcsolatban, de ez csak a
saját magunk differenciálása. Olyan nincs, hogy k...rvára tetszik minden
album és szám. Mindenkinek van olyan, hogy "ez nem annyira jön be". És itt
mindenki, aki már billenytyűzetet ragadna, hogy megcáfoljon engem és nagy
betűvel írná, hogy : Nekem minden szám teccik, ami KW!!!, gondolja végig
magában ezt és talál majd ilyet. Aki nem, az nem ember, hanem robotnyik!!!