[Kraftwerk.HU] Re: cogito ergo...

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 21 Jul 2003 09:09:28 +0200

From: "activer"
Sent: Monday, July 21, 2003 8:34 AM
Subject: Re: [Kraftwerk.HU] cogito ergo...

> csak ha Te csinálnál ilyen számokat (főleg v3), akkor senki sem arról
> áradozna, hogy milyen brilliánsak és nagyszerűek, hanem hogy milyen
> tucat és középszer az egész, és az mp3.com intelligent techno
> szekciójában még tán 8 letöltést is elérnék
> a tdf2003-at csak azért hallgatjuk, mert eredeti kw

öööööööö... ez ismét a kalap sz_r téma...

> Félek attól, hogy Ralf alól kicsúszott a valós világ: saját magát teszi
> röhejessé azáltal, hogy 168 órás munkahétről beszél, aztán a kezünkbe
> kapjuk ezt a maxit...

egyébként az interjúkat ("""""interjúkat"""""...) előre olvasván
többször az az érzésem támad hogy ralfi szó szerint egy őrült.
flóri már régóta az... (még """""interjúkat""""" sem ad...)

szerintem neteznek egész nap a stúdióban.
lehet hogy zenélgetnek de hogy semmi értelme az biztos.
mindenki szokott """""zenélgetni""""" otthon de ugye azt nem
mutatjuk meg senkinek...
a másik 2 fazon meg biztos jól meg van fizetve v ők is behüyültek.

> Talán az album...
nagyon reméljük!
de ennyi éven át tartó 168 órás """""munkahetek""""" után mekkora
durranásnak kéne lenni...?
főleg ha a korábbi koncerteken nyomott 3 "új" szám is benne lesz.
többen már kezdik azonosítani ezeket az új számcímekhez.

ismét ez a várakozás... namajd meglájjuk.

(szerintem hasonló lesz)

> Itt a tdf2003-ra gondolsz? Mi ebben a tökéletes? Persze előbb
> definiálnunk kellene a fogalmak pontos jelentését.

öööööööö... ez ismét a kalap sz_r téma...

> lehetne manapság is jó zenét csinálni. csak ahhoz némi fantázia és sok
> munka kell!
a sok meló megvan... (168 óra / week...) :-)))

(CYBER! szintaxot elküldtem Sopronba... nem kell vele fáradnod...)